19 dec Lever in december nog je openstaande vorderingen aan!
Openstaande, niet betaalde, facturen zijn vaak een doorn in het oog. Zeker als je tegen het eind van het jaar de administratie van het afgelopen jaar op orde wil brengen, kunnen niet betaalde facturen een bron van ergernis zijn. Veel bedrijven werken met een incassobureau, en dragen de vorderingen tijdig over. Maar voor sommige bedrijven is het samenwerken met een incassobureau een spannende stap. Samenwerken met ZWS Incasso is niet spannend, maar bevrijdend!Deze stap is spannend, omdat men vaak de gedachte heeft dat het inschakelen van een incassobureau, zoals ZWS Incasso, het einde van een klantrelatie betekent. Onze ervaring leert juist dat het samenwerken met een degelijke incassopartner zoals ZWS Incasso, het vertrekpunt is van een vernieuwde en verstevigde samenwerking tussen u en uw klant. Dit omdat er geen irritaties meer ontstaan over niet betaalde facturen. ZWS Incasso neemt uw zorgen op dat vlak volledig bij u weg. ZWS Incasso vormt een verlengstuk van uw financiële administratie, en denkt op meerdere vlakken met u mee.
Ondanks dat het einde van 2018 in zicht is en de december maand vaak een periode van vele verplichtingen en uitnodigingen kent, adviseren wij uw openstaande vorderingen van het afgelopen jaar over te dragen. Zo zorgt u er voor dat uw ergernis over de niet betaalde facturen van 2018, een frisse start van 2019 in de weg staat. Voor 2019 zou het goede voornemen kunnen zijn dat u eerder schakelt met uw incassopartner. ZWS Incasso gaat graag vrijblijvend met u in gesprek. Wij vertellen u graag over onze mogelijkheden en visie. Wij zijn in verschillende branches acties, zodat wij weten wat er speelt in uw branche. Zo kunnen wij voor alle opdrachtgevers een passende oplossing bieden. En betalen uw klanten in 2019 alles keurig op tijd? Dan heeft u aan ZWS Incasso ook geen kosten. U betaalt bij ons alleen per dossier. Geen onduidelijke abonnementen of verborgen kosten. Helder en transparant.
Lever in december nog je openstaande vorderingen aan, en begin 2019 met een opgeschoonde administratie!